Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.




Kezdőlap » Szakkönyvek - Akadémiai Kiadó » Business marketing-menedzsment


        

Business marketing-menedzsment

Új

Készleten

 

Cikkszám: 4000030460
Szerző: Piskóti István
ISBN: 9789630595346
Ennél a terméknél nem használható fel kedvezménykupon.
Ár (nettó) : 5 238 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
5 500 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  
Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MjAyY